30 dňový projekt

4.7.13

I and You = Forever -- Part 12

Dievčence tu máte časť.

Oznam: Plánujem začať pìsať novú poviedku. Ešte neviem názov ani obsah ale už som sa rozhodla. Neskôr vás budem informovať o všetkom :-)

Keď sme sa usadili našich miestach, chalani začali spievať prvé slová pesničky Summer Love. Ozval sa veľký potlesk a ich fanúšičky začali spievať spolu s nimi. Vtom sa na mňa Harry krásne usmial. Ja som mu úsmev samozrejme opätovala.Keď začalo jeho sólo, zamieril ku mne a Zayn k Amy. Celé sme stuhli a čakali čo sa stane.Boli už pri nás a nežne nás chytili za ruky. Obe sme vedeli čo majú v pláne tak sme sa bránili. Nahodili však psie očká a to na nás zabralo. Pomaly sme vstali zo stoličiek a mierili do stredu pódia. Zdvihli sa nám žalúdky, pretože ľudí tam bolo naozaj hrozne veľa. Harry a Zayn začali spievať duet a ja som na tvári zacítila to, že sa červenám. Amy mala tiež červené líčka, ale bola na tom istotne lepšie ako ja. Videla som tie jej iskričky v očiach. Bola naozaj zamilovaná.
Keď chalani dospievali, pekne nás odprevadili na miesta. Ozval sa obrovský potlesk.Po koncerte som Harryho celého vybozkávala. Začalo nám obom škvŕkať v bruchu a tak sme sa zhodli na tom, že zájdeme do Nando's. Nachádzali sme sa na treťom poschodí a keďže sa nám po schodoch nechcelo, privolali sme si výťah. Pri hlavnom vchode ešte stále ziapali fanúšičky a tak sme radšej prešli tým zadným. Nastúpili sme do auta a vyrazili. Po celú cestu bolo to trápne ticho, ktoré tak neznášam.
Našťastie netrvalo dlho a už sme vchádzali do Nando's. Všade bolo plno, ale zrazu Harry ukázal na stôl, kde sedela Amy spolu so Zaynom. Mali voľné a tak sme si prisadli ja vedľa Amy a Harry vedľa Zayna. Nastala tá správna chvíľa a ja som povedala:
,,Harry ako som ti už vravela, zajtra nastupujem do práce. Cez deň už tak dlho spolu nebudeme, keďže smenu máme do 15:00 a len výkend voľný."
,,Vicki to je Ok, vieš ja mám tiež niečo čo ti chcem povedať. Nebude sa ti to veľmi páčiť, ale pozajtra odchádzam s chalanmi na mesačné turné."
Po tomto ozname som spolu s Amy ostala mierne šokovaná.
 ,,Prečo sa to dozvedám až teraz?"
,,Ja som sa len bál ako zareaguješ. 
,,Budeš mi naozaj chývať, ale sľúb mi, že si budeme denne skypovať a telefonovať!"
,,O toto sa nemusíš báť. To je samozrejmosť!"

Na druhý deň

Ráno som s Amy vstala o 6,00, pretože prvý deň v práci nechceme meškať. Máme ešťe dosť času, lebo začíname až o 8,00. Obe sme si dali sprchu a potom sa dosýtosti najedli. Cez smenu máme len 20 minútovú prestávku, cez ktorú môžeme ísť na obed. Veľmi chcem vidieť Harryho, ale keďže on býva na druhom poschodí k nemu sadostaneme asi až po obede. 
O 7:45 sme vyrazili ku šéfovi. Ten nám dal veci na upratovanie a ešte raz nás o všetkom informoval.

O 4 hodiny

Konečne! Už len jedna izba a nasleduje tá Harryho. Neviem sa na neho dočkať. Dúfam, že ma čaká. S Amy som sa dohodla, že za mňa tých pár izieb uprace. Zastavila som pred Harryho dverami a opatrne som ich otvorila. V kuchyni nebol ani v obývačke a tak som zamierila do jeho izby. Zazrela som ho na posteli. Spal sladko,  ako malé dieťa. Sadla som si k nemu a pár minút sa hrala s jeho dokonalými kučerami.
Pomaly otvoril oči, čo som si ja však nevšimla, chytil ma a začal štekliť. Kričala som na celú izbu, pretože ja som na nešťastie šteklivá bola. Harry sa smial a asi si to aj vychutnával. O chvíľu ale prestal so štekleným a začal s bozkávaním.

Obrázok: tak nejako podobne bola Vicki s Amy oblečená :-) nič lepšie som nenašla :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára