30 dňový projekt

6.7.13

Only want to be happy - Part 1

Takže tu máte prvú časť poviedky Only want to be happy. Časti budú dlhšie ako časti z poviedky I and You = Forever. A aj keď sa stále opakujem aby ste komentovali aj teraz vámto chcem pripomenúť. Aspoň budem vedieť, že to aspoň jeden človek číta. Enjoy!


One way or another
I'm gonna find ya
I'm gonna get you, get you, get you
One way or another
I'm gonna win ya
I'm gonna get you, get you, get you  ...

OMG! Neznášam ranné vstávanie a môj nový budík, ktorý som dostala od mamy k narodeninám. Keby každé ráno nepočujem Harryho hlas  asi by som toto stvorenie už hodila o zem.
Nechcelo sa mi ešte vstávať a tak som ležajúc na posteli premýšľala o dnešnom dni. Mala som z neho skvelý pocit. A ten pocit bol zároveň aj skutočnosťou. Definitívne som sa rozhodla. Po asi 20 prebdeních nocia, po 20 dňoch plných rozmýšlania, nervozity a zvažovania pozitív a negatív som sa definitívne rozhodla. Za tri dni sa odsťahujem do môjho vysnívaného mesta - do Londýna. Moje rozhodnutie potvrdil aj fakt, že mám veľkú šancu sa tam stať profesionálnou fotografkou. Nedávno som jednému pánovi poslala moje fotky a bol z nich nadšený. Dal mi ponuku, ktorá sa len tak neodmieta. Navrhol mi fotiť celebrity z celého sveta. Ešte ako malá som potom túžila a teraz by sa to mohlo stať aj skutočnosťou.
Z môjho premýšlania nad dokonalou budúcnosťou ma vytrhla až mama, ktorá stála vedľa mojej postele a škaredo na mňa zazerala. Tá ešte samozrejme o mojom rozhodnutí nevie. Ja jej to chcem samozrejme oznámiť, ale nie teraz. Až keď nastane tá správna chvíľa. Viem, že bude zúriť a nebude z toho nadšená ale bude to musieť prijať ako fakt. Bude to pre ňu šok už len preto, že môj starší brat Sam, tiež takto pred 5 rokmi odcestoval do zahraničia ale už sa nevrátil. Bol práve na ceste domov ale jeho lietadlo nešťastne spadlo nevedno kam. Smútili sme dlho ale už je to za nami.

Vstala som z postele, obliekla si veci a zišla dole do kuchyne. Na stole boli už pripravené raňajky na ktoré som už mala obrovskú chuť. Mama si sadla oproti mne, ale stále sa na mňa pozerala. Zdalo sa mi to už dosť podozrivé a tak som sa jej opýtala:
,, Mami? Nechceš mi niečo povedať? "
,, Presne to isté sa chcem opýtať ja teba Emily. Niečo chystáš a je to na tebe vidno."
,, Ja, ... " zakoktala som sa, ,, Áno chcem ty niečo oznámiť, ale nebude sa ty to páčiť. "
,, No tak hovor. "
Zhlboka som sa nadýchla a začala hovoriť:
,, Definitívne som sa rozhodla, že o tri dni odlietam do Londýna. Mám veľkú šancu stať sa profesionálnou fotografkou a ty dobre vieš ako po tom od malička túžim. "
Mama ostala zarazená a nič mi na to nepovedala. V jej očiach som si všimla zarmútok. Pár minút sme tam len tak ticho sedeli, až o chvíľu na moje prekvapenie mama spustila :
,, Emily ja ťa samozrejme nejdem prosiť o tom aby si nešla a ostala tu so mnou do smrti. Je to tvoje rozhodnutie a ja ho budem rešpektovať. Ja len chcem aby si mi sľúbila, že si na seba dáš pozor a budeš ma navštevovať. " dopovedala, už so slzami v očiach.
,, Emily, ale máš kde bývať? "
,, Mami o to sa neboj. Mám dosť peňazí na to aby som si v Londýne kúpila nejaký malý byt v ktorom sa nachvíľu usadím. Čo bude potom, to ešte neviem. "
Na to mi mama už nič nepovedala len prikývla hlavou a znovu sa pustila do jedla.

Takže na dnes mám diár už asi celý zaplnený. Prvoradé bude asi nájsť niekde na internete nejaké vhodné ubytovanie v Londýne. Zrazu som si spomenula na Chloe. Tá mi určite zo všetkím pomôže.
Do ruky som vzala telefón a naťukala Chloe - ine číslo. Zdvihla mi po pár sekundách čakania. Dohodli sme sa na všetkom potrebnom.
,, Za 10 minút som u teba. Zatiaľ ahoj! "
O pár minút som začula zvonenie a tak som utekala otvoriť. Bola som rada, že ma nepredbehla mama. Keď som v dverách uvidela Chloe usmiala som sa na ňu a začali sme sa objímať akoby sme sa mesiace nevideli. Potom sme po schodoch vyšli do mojej izby.
,, Takže si sa definitívne rozhodla, že odcestuješ? " opýtala sa ma Chloe
,, Áno, uvedomila som si, že mám šancu stať sa fotografkou. Neboj sa teba aj mamu budem navštevovať tak často ako sa to len bude dať. A aj tak skype aj facebook existuje. "
,, Tak fajn Emily a ako siteda predstavuješ tvoje nové bývanie? "
,, Chcela by som niečo v pokojnej časti mesta a s krásnym výhľadom. "
Nakoniec sme nehľadali a namiesto toho sme len kecali.  Pokračovať budeme neskôr.

Toto je Chloe
A toto je Emilina izba

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára