30 dňový projekt

10.7.13

I and You = Forever -- Part 13

Prepáčte, že časť nebola dosť dlho, ale nejako sa mi nechcelo písať :-) Zato tu máte dlhšiu. Nicol***

Amy

S Vicki som sa dohodla, že za ňu upracem nejaké izby, kým ona pôjde za Harrym. Strašne im to pristane a ja im to samozrejme prajem, ale ja zo Zaynom. ..  proste to neberiem ako lásku na celý život. Stále myslím však na to, že za necelý mesiac odchàdzame domov do New Yorku. Bojím sa na Harryho reakciu a Vickin smútok.
Bolo už poobede, preto som bežala ku Harryho izbe, pre Vicki. Pred dverami som dvakrát zaklopala a po chvíľke čakania mi otvorila Vicki. Bola mierne strapatá a celá vysmiata. Pousmiala som sa nad mojou mušlienkou, čo sa asi stalo a oznámila jej, že už musíme ísť. Ešte raz pobozkala Harryho a spolu sme odkráčali k nasledovnej izbe, ktorú ideme upratovať. Po ceste sme ešte viedli krátky dialóg.
,,Vicki za necelý mesiac odchádzame, čo bude potom?"
,,To naozaj netuším Ams, nad tým som ešte vôbec neuvažovala." povedala, ,,Mám na to ešte mesiac tak si ho chcem užiť a byť s Harrym." dodala a dialóg skončil. 
Pustili sme sa do upratovania a medzitým čas rýchlo uletel a mi sme smerovali domov. Výťahom sme prešli na naše poschodie a odomkli dvere. V kuchyni sedeli naše mamy a na ich tvárach som uvidela divný pohľad. Sadli sme si k nim a čakali čo nám chcú povedať.

Vicki

,,Vicki, Amy, vieme, že toto čo vám teraz oznámime nebude pre vás celkom potešujúce, ale dozvedieť sa to musíte. Naša práca a porady sú tu v Londýne už na konci a to znamená, že tu už byť nemusíme. Rezervovala som letenku na pozajtra. Letíme naspäť do New Yorku. "
Ostali sme mierne šokované a v tom som zo seba dostala dve vety:
,,Mamy, ale mi nemôžeme odísť! Páči sa nám tu a našli sme si skvelých kamošov, ktorých takto skoro nechceme opustiť!",,Chápem ťa Vicki, ale letenky sú zajednané a ja ich teda už odvolávať nejdem. Proste pozajtra odchádzme a bodka. Choďte sa pobaliť."
Na toto som už nepovedala nič a utekala do izby. Lahla som si na posteľ a popri slzách som myslela na Harryho. Kládla som si presne tie otázky, ktoré sa ma pítala Amy. Čo bude teraz s naším vzťahom? Odchádzam a už sa nikdy neuvidíme. Odchádzam  ....
Keď dorazila do izby Amy začali sme sa baliť. Naozaj som na to nemala teraz chuť, ale chcem to mať z krku. Z izby plnej mojich a Amynich vecí, sa stala prázdna hotelová izba.
,,Bude mi to tu naozaj veľmi chýbať." povedala som si a Amy ma začula.
,,Mne tiež Vicki" povedala skrátene a objala ma. 
,,Musím to ísť povedať Harrymu a ti zrejme Zaynovi."
,,Rozhodla som sa, že za ním pôjdem až zajtra, je už dosť hodín."
Pozrela som sa na budík a naozaj, bolo už 18,30. Súhlasila som s Amy a ľahla si na postel. Ani neviem ako som zaspala.

Ráno som vstala už o 8,00. Som veľmi rada, že je výkend a nemusíme ísť do práce. Pozrela som sa na Amynu posteľ a zistila, že je prázdna. Zamierila som do kúpeľne a tam ju našla ako si umýva zuby. Pozdravila som ju a vliezla do sprchy. Padla mi naozaj dobre.
Neskôr som sa obliekla, upravila a oznámila Amy, že idem za Harrym. Pred jeho dverami som nachvílu myslela na jeho reakciu, ale aj tak som zaklopala. Otvoril mi po pár sekundách a pozval ma dnu. Sadli sme si spolu na gauč a zavládlo krátke ticho. Potom sa ma však Harry opítal:
,,Vicki, stalo sa niečo?" určite si všimol môj sklesnutí pohľad a tak som odpovedala:
,,Harry prepáč, ale nebude sa ti to páčiť. Ako vieš, sme tu na prázdninách a pôvodne sme mali odísť až na konci augusta, ale nanešťastie sa to všetko zvrtlo a mi odlietame už zajtra."
V tom Harry sklonil hlavu a ja som na jeho tvári zazrela malú slzu. Zdvihla som mu hlavu a slzu mu utrela. Vedela som, že sa toto stane. Rozplače sa a ja budem smutná tiež. Jeho bolesť sa stala aj mojou. Rozplakala som sa aj ja. Potom som ho objala a pobozkala. Bozk mi opätoval, ale už nebol plný všetkej tej vášne ako predtým. Rozlúčila som sa s nim a zamierila ku dverám. Keď som ich úplne zatvorila, nevydržala som to, kolená sa mi podlomili a ja som sa rozplakala ešte viac. Už teraz mi Harry chýbal a ja neviem ako to vydržím neskôr. Chcela som ísť naspäť za ním, ale nemohla som. Bol koniec. Nikdy viac sa neuvidíme. Srdce sa mi po týchto vetách začalo rozpadať na márne kúsky  ....

Obrázok 1. ... Harry, keď sa dozvedel to, čo mu povedala Vicki
Obrázok 2. ... Smutná Vicki

2 komentáre:

  1. Ten názov, nadpis, ak chceš, máš zle. Spisovne je to ME and you, vieš?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to veľmi pekne napísané,no tieto rýchle začiatky, romániky a rýchle konce nemám moc v láske.. kebyže to viacej rozviješ bolo by to úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť