30 dňový projekt

6.7.13

Only want to be happy - Intro

Volám sa Emily Sofie Ford a pochádzam z Toronta. Mám sladkých 18, ktoré som oslávila pred mesiacom. Čo sa tíka mojich rodičov. Najpodstatnejšie je asi to, že sú rozvedený. Otca poznám, aj sa s ním často stretávam. Dodnes však neviem dôvod ich rozchodu. Mama mi to nechce povedať. Myslím si, že je to asi kvôli tomu, že otec je primátor mesta. Viem, teraz si myslíte, že máme kopu peňazí a ja som rozmananá. Nie je to však pravda. Samozrejme, že s peniazmi nie je problém ale ja peniaze neberiem za podstatné. Za peniaze sa nedá kúpiť šťastie.
A presne kvôli tomu, že je otec primátor som bola v škole šikanovaná. U dievčat som bola obľúbená kvôli peniazom a u chlapcom som bola nenávidená kvôli mojej postave a otcovi. ,, Moju postavu '' - tú v škole riešil každý. Čo je na tom, že človek trochu viac je? To je jedno poviem to ma rovinu. Bola som tučná. Všetci si zo mňa uťahovali a smiali sa na mne. Ale po čase sa to všetko zmenilo. Začala som chudnúť a bola som stále viac a viac obľúbená. Všetci ma zrazu začali zdraviť a rozprávať sa so mnou. Ja som ich však ignorovala. Jediná osoba, ktorá pri mne stála aj keď som bola  ,, trochu pri sebe'' bola Chloe - moja najlepšia kamoška. Bola pri mne keď som doma plakala kvôli šikanovaniu. Bola pri mne aj vtedy keď som začala chudnúť a keby ona nie je nebola by som asi teraz štíhla a nevážila by som 53 kg. Nejdem už riešiť čo bolo ale chcem ešte porozprávať o tom čo bude.
Od malička som túžila byť fotografka. Môj prvý naozajstný fotoaparát som dostala na 9 narodeniny. Bol to najkrajši deň v mojom živote. Mala som ho stále pri sebe a všetko som fotila. Ale to som ešte netušila aká šanca sa mi naskitne.
Pred pár mesiacmi som svoje fotografie poslala jednému pánovi menom Robert Holt. Je to londýnsky fotograf. Moje fotografie sa mu páčili a preto mi navrhol spoluprácu. Fotila by som s ním celebrity z celého sveta. A toto riešim teraz celé dni. Celé dni a noci rozmýšlam, o tom či tu prácu mám vziať alebo nie. Chloe mi stále hovorí aby som to vzala a vyskúšala to. Ale menší problém bude u mamy. Neviem ako jej to mám povedať a bojím sa jej reakcie  ....

Chloe

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára