30 dňový projekt

15.6.13

30 dňový projekt -- Day 1

Otázka: Aký je tvoj súčasný vzťah? Ak si single, píš o tom aké je to byť voľná.

Je to teda dosť zaujímavá otázka a ja som teda zvedavá ako to sformulujem :-).

Keď mám teda písať o vzťahu, začnem asi tým, že som single. V minulosti, teda asi presnejšie pred nejakým rokom som mala taký menší vzťah, ale nebolo to ničím zaujímavé. Písali sme si na Facebooku a nejako sme sa dopracovali až k tomu, že sme zistili koľko toho máme spoločného. Trvalo to zhruba nejaký mesiac a potom sa to skončilo. Neplakala som, vlastne som na to ani nemyslela. Nebrala som to tak ako nejaké druhé dievčatá: plačú celé dni a sú odtrhnuté od sveta. Nemyslia na nič iné, ako len na toho chlapca. Som ešte dosť mladá na nejaký vážnejší vzťah a preto teraz v mojich rokov beriem lásku za menej podstatnú. Samozrejme, že sa chcem raz zamilovať a nájsť toho pravého, ale teraz nie. Teraz si chcem život užívať a dokončiť školu.

Ako sa tak pozerám na otázku je tam napísané  ,,Ak si single, píš o tom, aké je to byť voľná".
Byť voľná? Pre mňa je to super vec. Robiť si čo chcem, neplniť príkazy druhých, to je moje! Keď nemám frajera môžem vlastne okukovať iných chalanov. To by som teda nemohla, keby som nebola voľná a mala by som priateľa. Bolo by to super, ale toto je o mnoho, mnoho krát lepšie. Vlastne som trochu chcela porozprávať aj o mojich kamoškách. Niektoré z nich majú len 11 - 12 rokov a sú zadané. Ja to teda vôbec nechápem. O čom to vlastne je? 11 ročné decko má frajera? Mne sa to zdá trochu blbé. Teda vlastne nie trochu ale dosť. Ak si to teda niektorá prečíta, určite sa na mňa naštve ale je to proste môj názor.
Jedným takýmto prípadom je moja spolužiačka. Nemá práve 11 rokov, je o dosť staršia ale je ešte dosť mladá :-). Nedávno si začala písať s jedním chalanom a neskor si začali aj volávať. Ona bola šťastná a v škole mi o ňom stále básnila. Jedného dňa sa však niečo otočilo a prestalo to. Neviem presne čo sa medzi nimi stalo ale ona bola z toho veľmi nešťastná. Keď prišla do školy bola úplne divná a vôbec so mnou nehovorila. Písali sme si len cez Facebook, ale nebola to ona. Niečo sa v jej mozgu zastavilo a bola vymenená. Našťastie si uvedomila, že je ešte dosť mladá na vzťah a preto je teraz VOĽNÁ. Aj pre ňu je voľnosť super vec.

Obrázok: to je asi pravda :-)

1 komentár: