30 dňový projekt

13.6.13

I and You = Forever -- Part 8

Taaakže baby, po troch čo štyroch dňoch tu máte ôsmu časť. Celkom sa mi páči, ale neviem ako vám, čiže poprosim komentár :-)  With love Nicol :-)

Takže prácu máme vybavenú a som hrozne rada, že nás vzali obe. Zajtra začíname a ja som zvedavá čo všetko budeme mať za úlohu. Dnes som sa dohodla s Amy, že pôjdeme už konečne niekde na nákupy. Chceme si nejako užiť ten posledný deň voľna.
,,Vicki, pozri sa na to!" zakričala na mňa Am a vrútila sa do izby.
V ruke mala akýsi papier.
,,Dnes je tu v reštaurácii diskotéka a mi tam musíme ísť!"
Veľmi som sa potešila a hneď súhlasila. Potom som sa Amy opítala, či teda zájdeme na tie nákupy. Nič mi nepovedala, len si vzala kabelku, hodila si do nej peniaze a mobil a s úsmevom na tvári ku mne podišla. Urobila som presne to isté ako ona a vyrazili sme.V Londýne nepoznáme žiadne dobré obchody a preto sme taxikárovi povedali aby nas do nejakého odviezol. Cesta trvala asi 10 minút a už sme stáli vo dverách veľkého obchodu.
Spolu sme si vybrali outffit na večer a ešte pár kúskov naviac. S úsmevom na tvárach sme sa pobrali domov.Po príchode do hotela sme sa pomaly začali obliekať do nových vecía potom sme si dali niečo ľahké pod zub.Reštaurácia bola dole na prízemí a keď sme sa už viezli výťahom, počuli sme hlasnú hudbu. Všetko tam bolo rozvietené a zaplnené ľuďmi. Voľný stôl bol až skoro pri východe, ale aj tak sme tam išli.Po pár minútach Amy navrhla, aby sme išli tancovať. Samozrejme som súhlasila, keďže som už v sebe mal pár poldecákov.
Tancovali sme na akúsi neznámu, ale celkom dobrú pesničku. V tom dohrala a ja som zrazu z pódia začula známu pieseň. Bola od One Direction. Nič mi to nerobilo, pretože som si myslela že ju zapol DJ, ale opak bol pravdou. Keď som sa otočila smerom k pódiu, uvidela som tam stáť všetkých chalanov. Stuhla som keď som uvidela Harryho. Mal úsmev na tvári a vyzeral byť šťastný.
Ako som sa tak na neho uprene pozerala stiekla mi po líci jedna malá slza. Špiràla sa mi istotne rozmazala, ale to mi bolo v tú sekundu jedno. Nohy sa mi nechceli pohnúť z miesta a tak som tam len tak stála. Zrazu si ma všimol, zamrzol a prestal spievať. Naše pohľady sa stretli. Pozerali sme tam jeden na druhého až kým nedohrala pesnička. To už sa mi nohy ako tak uvolnili a ja som utekala ku východu. Keď som už Harryho na pódiu nevidela spomalila som. No vtom ma niekto chytil za plece. V tom momente som nevedela čo mám robiť a tak som sa voľky nevoľky pomaly začala otáčať.

Obrázok 1: outfit Vicki

Obrázok 2: Harry, keď si všimol Vicki :-) :-)

Obrázok 3: outfit Amy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára