30 dňový projekt

16.6.13

30 dňový projekt - Day 2

Deň druhý a otázka je: Kde sa vidíš za 10 rokov?

Za 10 rokov? To už budem dospelá a naozaj som na to všetko ešte ani poriadne nemyslela. Isto chcem dokončiť vysokú, teda ak sa na nejakú dostanem. Chcela by som sa presťahovať do Londýna a nájsť si nejaký malý bytík v ktorom nejakú tu dobu pobudnem. Londýn je moje vysnívané mesto, ale neviem či to tak bude aj o 10 rokov. Vidím sa po boku nejakého sexy chalana. Samozrejme chcela by som byť aj s mojou naj kamoškou. Mojím veľkým snom je aj urobiť si cestu okolo sveta. Stretnúť veľa celebrít a byť aj trochu populárna. Bolo by to super, vidieť sa na nejakej titulnej strane v nejakom časopise. Problém je ale ten, že by mi to všetko asi liezlo na nervy. Všetky tie hlúposti okolo toho a žiadne súkromie. Nebolo by to asi to pravé. Keby mi toto nevyjde chcela by som mať nejakú inú dobrú prácu. Neviem však akú. Možno nejaká tá žurnalistika alebo niečo podobné. Veľmi by ma bavilo teda niečo s tím písaním. Určite však o tých desať rokov nechcem skončiť napríklad ako nejaká predavačka v Lidli.
Ale teraz myslím aj na to, že mám celkom rada angličtinu. Písať do nejakých anglických novín by nebolo také zlé. Nechcem teda vlatne ostať tu na Slovensku. Tu sa nedá nič poriadne robiť. Sú tu len samé prepúšťania a tak. Zahraničie je jednoducho to čo ja potrebujem.

Tak to je asi všetko. Je to krátke, viem ale nič ma teraz takto narýchlo nenapadá. Chcela som vás vlastne aj poprosiť o to aby ste aj vy mne do komentara napísali niečo o tomto. Kde by ste chceli byť vy za desať rokov? Prosím komentujte.

2 komentáre:

  1. pytala si sa že kde by sme sa videli za 10 rokov.ja osobne by som chcela isť niekde do sveta (napr.Anglicko).bavila by ma praca prekladatelky.:)

    OdpovedaťOdstrániť