30 dňový projekt

5.6.13

I and You = Forever -- Part 6

Všetci sa za ním rozbehli a objímali ho. Ja som sa pritom postavila a bola pripravená na odchod,  ale vtom ma prerušil Harry:
" Neodchádzaj prosím"
Otočila som sa, pristúpila k nemu a povedala:
,, Prepáč mi to, ale ja tu nemám čo robiť"
,,Ti si ma zachránila, máme si toho veľa povedať, prosím ostaň
Všetci chalani spolu s Amy vyšli z izby a my sme ostali samy. Harry sa na mňa usmiala povedal:
 ,,Ty za nič nemôžeš, je to moja chyba."
Úsmev som mu opätovala a vtom momente mi padol veľký balvan zo srdca. Jedna malá slzička, skoro vôbec viditeľná mi stiekla po líci a Harry mi ju nežne utrel. Zrazu sa postavil a pobozkal ma. Ostala som mierne šokovaná a preto som sa pomaly odtiahla.
Dvere sa otvorili a v nich stál doktor. Harrymu oznámil, že už zajtra môže odísť. Keď odišiel som to už nevydržala a vybuchla smiechom a Harry sa pridal. Harry sa mi stále pozeral do očí pri čom sa ma opítal:
,,Ako sa voláš?"
,,Victoria, ale hovoria mi Vicki"
,,Vicki, zaľúbil som sa do teba. Odpadávam z tvojich krásnych očí a mám chuť ti daj teraz obrovskú pusu!"
,,Vôbec sa nepoznáme, takže...
Prerušil ma svojim prstom, ktorým mi podržal ústa. Nahol sa ku mne a svojimi sladkými perami sa prisal na tie moje.Bozkávali sme sa až dovtedy, kým som si to neuvedomila a neodtiahla sa. Povedala som mu, že by to nefungovalo. Vtom sa mu jeho krasny úsmev stratil z tváre a začal ma počúvať.
,,Vôbec sa nepoznáme a ja som tu ani nemala byť. Nie som žiadna záchrankyňa alebo niečo podobné. Všetko to bola len nešťastná nahoda. Prepáč!
Pustila som jeho ruku a utekala preč so slzami v očiach. Harry sa ma snažil zastaviť, ale bola som rýchkejšia.

Harry

Jej bozk bol nežný, jemný a prekrásny. Zamiloval som sa, síce rýchlo, ale je to tak. V tom sa Vicki odtiahla a prehovorila:
,,Harry nebude to fungovať"
Spozornel som a začal ju počúvať.
,, Vôbec sa nepoznáme a ja som tu ani nemala byť. Niesom žiadna záchrankyňa alebo niečo podobné. Všetko to bola len nešťastná náhoda. Prepáč!"
Pustila ma a utekala k dverám. Chcel som ju zastaviť, ale nemal som síl. Slza mi stiekla po líci  a za ňou nasledoval celý prúd. Ľahol som si na postel a snažil sa zaspať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára