30 dňový projekt

23.6.13

I and You = Forever -- Part 10

Baby tu je časť. Keďže je trochu dlhšia tak poprosim aspoň nejaký koment.

Harry

Keď sme otvorili dvere od mojej a Liamovej izby Vicki si začala všetko obzerať. Mal som šťastie, že Liam prespí u Dannielle.Vicki pristúpila k posteli a ľahla si na ňu. Ja som sa pridal a potom sme sa dlho rozprávali.
,,Naozaj ťa milujem Vicki!" pošepkal som jej do ucha a jemne som jej doň zahryzol.
Začala sa smiať, ja som využil situáciu a opatrne som si na ňu ľahol. Pomaly sme sa začali bozkávať. Keď sa nám to zapáčilo, pokračovali sme stále vášnivejšie a vášnivejšie. Nakoniec sme sa len ku seme pritúlili a zaspali.

Vicki

Ráno som sa prebudila a vedľa seba nášla Harryho. Sladko spal a tak som sa opatrne vymotala z jeho objatia. Trochu sa pomrvil, ale spal ďalej. Obliekla som sa a vošla do kuchyne. Pripravila som nám ľahké raňajky.Keď som prišla do izby, Harry bol už hore, ale stále ospalo vylihoval. Sadla som si vedľa neho na posteľ a on sa na mňa s polootvorenými očami usmial. Keď uvidel jedlo, ktoré som držala v rukách, okamžite sa posadil a začal sa napchávať. Vybuchla som smiechom a keď si ma všimol, usmial sa tiež, ale bol opatrný natoľko aby mu jedlo z úst nevypadlo. Samozrejme Harry všetko zjedol a mne nič neostalo. Mierne odutá som odkráčala do kuchyne a začala si pripravovať moje raňajky. Vtom som na mojom páse pocítila Harryho ruky. Prudko má otočil a prisal sa mi na pery. 
Naraňajkovala som sa a spomenula si na Amy. Okamžite som vstala zo stoličky, dala rýchlu pusu Harrymu a ešte predtým ako som odišla mi Harry podal nejakú obálku. Nakukla som do nej a tam boli VIP miesta na koncert One Direction. Ešte raz som mu dala obrovský bozk a utekala na tretie poschodie za Amy.
Sedela za stolom a jedla. Mamy tu už ako inak neboli. Potichu som Amy pozdravila. Odzdravila ma a ja som si ku nej sadla. Podala som jej obálku, ktorú mi dal Harry. Otvorila ju a keď našla dve VIP miesta na koncert chalanov, zvrieskla od radosti. Bolo mi to dosť podozrivé, pretože Amy ich nemá v láske a tak som sa spýtala;
,,Prečo si taká šťastná? Veď 1D nemáš rada či?"
,,Vicki, chcem ti niečo povedať. Vieš včera na tej diskotéke som sa zoznámila so Zaynom a hneď sme si padli do oka a ... "
,,Dobre, dobre Amy chápem. Je to súper. Takže o 18,00 odchádzame, ale ak si nezabudla, za pol hodinu máme byť u šefa. Začíname pracovať. ''
,,Ako by som mohla zabudnúť? Hneď sa idem pripraviť a odchádzame dobre?''
,,Ok''

Obrázok; Zobúdzajúci sa Harry :-) :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára