30 dňový projekt

6.6.13

I and You = Forever -- Part 5

Máte tu už piatu časť. Poprosila by som konečne nejaký ten koment.

Amy

Kde je zase tá Vicki? Od vtedy, čo vystúpila z taxíka ju nemožem nájsť. Určite išla do nemocnice, je z toho úplne zúfala. Keď si všimla, že ten Harry je v bezvedomí, úplne na ňu došla panika a všimla som si aj pár sĺz. Pôjdem za ňou a dúfam že je v poriadku.

Po chvíľke som vtrhla do nemocnice. Je tu naozaj veľa novinárov a je ťažké sa tu aj pohnúť. Nejakého doktora som sa opítala kde leží Harry Styles. Povedal mi cestu a ja som aj napriek vysokým opätkom utekala ku výťahu. Skoro som dostala šok, keď na výťahu bolo veľkým napísane: NEFUNGUJE! Izba v ktorej ten chalan ležal bola na treťom poschodí, tak som z nôh vyzula moje lodičky a utekala hore schodami.
Všetci okoloidúci sa na mňa pozerali ako na blázna, ale mne to bolo v tej chvíľi úplne jedno. Keď som po pár minútach dorazila na tretie poschodie z diaľky som už uvidela Vicki. Sedela tam a čakala. 
Špirálu mala celú rozmazanú, ale to jej bolo asi vtedy úplne jedno. Pribehla som k nej a silno ju objala. V tom momente prišiel doktor a Vicki rýchlo vstala. Oznámil jej, že Harry je v poriadku, len si ho tu nechajú na pozorovanie. Mal sa vraj o chvíľu prebrať. Po doktorovom ozname sa Viks opítala, či ho môže ísť pozrieť, no doktor to však nedovolil. Keď som uvidela sklamanie na jej tvári, zasiahla som ja. Neustále som toho doktora presviedčala a on zázrakom na koniec povolil. Keď Vicki otvorila dvere a uvidela Harryho okamžite za ním pribehla a slzy sa jej už ďalej nezadržali.

Vicki

Keď som z dverí zazrela Harryho okamžite a bez rozmýšľania som k nemu pribehla. Neviem čo to so mnou bolo, ale odkedy som ho uvidela na tej chodbe v bezvedomí všetko ma to hrozne bolelo. Cítila som ako by mi bol Harry príbuzní a pre mňa aj dôležity. Z mojich myšlienok má prerušila Amy, ktorá ku mne podišla a znovu ma objala. Teraz som to hrozne potrebovala a bola som rada ,že je tu pri mne. V tom niekto otvoril dvere.
Pozrela som sa za seba a zistila, že sú to ostatní chalani zo skupiny. Všetci ku mne podišli a po jednom mi poďakovali. Keď na mne zazreli, ako mi stekajú slzy všetci spolu ma objali. Bolo to celkom divne keďže ma vôbec nepoznajú, ale aj tak sa mi to páčilo. 
,,Kde to som?'' ozval sa zrazu známi hlas a všetci naraz sa pozreli na Harryho. Mal otvorené oči a prekvapení výraz. Odrazu som už len zazrela, ako ho všetci objímajú.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára