30 dňový projekt

5.6.13

I and You = Forever -- Part 4

Baby, že ste to vy tu je ďalšia časť. Enjoy it!

Bežali sme pozrieť sa čo sa stalo.
Neverila som vlastný očiam. Na zemi ležal v bezvedomí Harry Styles! Ešte raz som si požmolila oči aby som sa uistila, že to nieje sen. Spamätala som sa a začala kričať o pomoc, dokedy Amy volala záchranku. Mala som chuť vidieť jeho krásne oči no tie boli teraz zatvorené. Na mojom líci som v tom zacítila teplú slzu. Pomaly stekala nižšie a nižšie až napokon pristála na Harryho tričku.
I Keď po pár minútach dorazila sanitka, Harryho vzali na nosidlá. Ja s Amy sme samozrejme bežali za nimi. Mali sme v pláne ísť s nimi v sanitke, no keďže sme neboli rodina, nedovolili nám to. Vôbec sme nezaváhali a privolali si taxík. Sanitku sme sledovali až dokým sme nedorazili do nemocnice. Ako inač už pred nemocnicou stáli novinári a len tak tak sa cez nich záchranári dostali. Nemohla som pochopiť ako možu byť taký bezcitný. Okamžite som vystúpila a utekala do nemocnice. Predierala som sa davom, až kým som sa nedostala pred vchodné dvere.
Obzrela som sa po Amy, ale nikde som ju nevidela.

Harry

S chalanmi dnes koncertujeme tu v Londýme. Ja sa však na nič nemôžem sústrediť, pretože ma od rána hrozne bolí hlava.
Sadol som si na gauč a trochu odpočíval.
 ,,Harry, čo to s tebou od rána je?" pribehol ku mne Louis a začal sa ma vypytovať.
,,Proste mi len nie je dobre a od rána ma hrozne bolí hlava"
Na to už nič nepovedal a podal mi nejakú tabletku. Okamžite som ju zhltol a zapil vodou. ,,
Idem sa trochu prevetrať" povedal som Louisovi, ktorý ešte stále sedel vedla mňa a uprene sa  na mňa díval. Ako som sa tak rýchlym krokom prechádzal po chodbe zakrútila sa mi hlava a upadol som  ....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára