30 dňový projekt

5.6.13

I and You = Forever -- Part 2


Let trval približne 5 hodín. Keď sme konečne dorazili, mama zavolala taxík a už sme sa viezli po cestách večerného Londýna. Smerovali sme do hotela kde budeme celé prázdniny bývať.
Mal to byť vraj päť hviezdičkový hotel, preto sa už s Amy nemôžeme dočkať. Počas celej cesty v taxiku sa moja a Amyna mama rozprávali myslím, že o práci a ja som si medzitým všetko fotila. Všetko tu bolo úžasné.
Z dialky som zrazu zazrela veľký bilboard s fotkou One Direction. Hneď ma to zaujalo, ale veľa som sa nedozvedela, keď to bolo po prvé dosť ďaleko a po  druhé sme išli rýchlo.
O pár minút sme zastavili a vystúpili oproti veľkému a rozsvietenemu  hotelu.
Predstúpili sme pred recepciu a povedali mu naše mená. Prihlasovali sme sa ešte doma. Usmial sa na a zaviedol nás do izby. Mal to byť veľký apartmán pre štyri osobi. Pred dverami mi podal kľúče a odišiel. Rýchlo a nedočkavo som kľúče vopchala do zamky a otvorila. Neverila som vlastným očiam. Izba bola veľka a oriestranna s LCD telkou a výhladom na mesto. S Amy sme potom utekali pozrieť si všetko ostatné. Mamy sa zatiaľ len pokojne usadili a začali vybaľovať svoje kufre. Keď nastal čas večere s Amy sme sa prezliekli do ľahkého oblečenia a zišli dole. Pohodlne sme sa usadili za spoločný stôl. Len tak sme sa rozprávali a tu ma chytil smäd. Do ruky som vzala prázdny pohár a už som vstávala zo stoličky a tu som uvidela niečo po čom som tak strašne túžila. Ležali tam dva lístky na koncert One Direction. Radšej som si sadla, ináč by som tu začala vrieskať ako blázon. Všetci sa na mňa dívali, ale ja som uprene hladela na mamu. Vedela som, že je za tím ona. Chcela som sa jej opítať kde ich zohnala, ako, koľko stáli, ale dobre som vedela, že mi nič nepovie. Jednoducho som sa na ňu usmiala, stala a nahla sa k nej aby som ju objala. Objatie mi opätovala a milo sa začala smiať. ,,Vicki máš tu dva lístky" povedala potom mama a ja som hneď pohľad venovala Amy. Vedela o čo mi idea ja som zase vedela, že povie NIE pretože One Direction nemá rada.Nahodila som však psie oči a ona sa pozrela škaredím pohľadom. Ihneď mi došlo, že súhlasi. Vyskočila som po nej a len to bol zázrak, že nepadla zo stoličky.Po dlhej debate sme si išli ľahnúť a okamžite sme aj zaspali.

1 komentár: