30 dňový projekt

28.6.13

I and You = Forever -- Part 11

Baby, keďže som nič asi tri dni nepridala, rozhodla som sa pridať časť. ocenila by som komentár. a mimochodom neviem kedy pridám 12. časť, pretože ešte nie je ani vymyslená. Tak to je asi všetko. Enjoy it!

Keď sa Amy vrátila už pekne oblečená, vyrazili sme za šéfom. Dnes by nám mal podrobne povedať, čo budeme mať za úlohu.Kráčali sme po dlhej chodbe smerom k jeho kancelári. Dvakrát sme zaklopali a nám otvoril muž okolo päťdesiatky. 
,,Dobrý deň, hľadáme pána Flasha. Prišli sme na pracovný pohovor." povedala mu Amy
,,Teší ma, volám sa Edward Flash. Poďte ďalej" milo sa na nás usmial a podal nám ruku.
Predstavili sme sa mu a usadili sa na dve kreslá, oproti veľkému stolu za ktorý si sadol ten chlap. Dopodrobma nám opísal ako bude prebiehať  náš pracovný deň. O 8,00 ráno začíname a o 15,00 končíme. Celkom sa mi to páčilo a tak som sa len stále usmievala. 
,,Už je neskoro na pracu a tak máte ešte dnes voľno. Zajtra nastupujete a tak nemeškajte!" dokončil svoju poslednú vetu, postavil sa a odprevadil nás ku dverám.
Keď sme prišli do našej izby bolo presne 15,00 pričom na koncert začína o 17,30. Bol najvyšší čas sa začať pripravovať. Oznámila som to aj Amy a ona už nedočkavo odbehla do kúpeľne. Ja som si vybrala, nejaké vhodné oblečenie. Rozhodla som sa pre žlté tričko, bledé jeansy a svetrík na ruky. Doplnila som to samozrejme par doplnkami. Spokojná s mojim oblečením som vstúpila do druhej kúpeľne, ktorá patrila našim mamám. Jemne som sa nalíčila. Nemám rada, keď si nejaké dievča dá na seba tonu mejkapu. Ja upredňostňujem skôr prirodzenosť.Dokonale pripravená som dobehla za Amy, ktorá na mňa čakala pri dverách. Usmiali sme sa na seba a vyrazili. Chceli sme si zavolať taxík, ale zrazu sme pred sebou uvideli čiernu limuzínu. Šofér k nám pristúpil a opítal sa nás na mená. Najskôr sme váhali, či mu ich povedať, ale nakoniec sme povolili a povedali mu ich. Na to pristúpil k limuzíne a otvoril na nej dvere.
 ,,Nech sa páči slečny nastupovať!" Povedal nám s príjemným hlasom, ale my sme zaváhali.
,,Nemusite sa báť, poslal ma pre vás pán Styles"
To sme mu však uverili a s úsmevom nastúpili. Bolo to naozaj luxusné a ja som sa už tešila na to, ako za toto Harryho vybozkávam. Celú cestu sme boli ticho. Keď sme dorazili na miesto koncertu, pristúpili sme ku SBS károm a povedali im naše mená. S Harrym som sa dohodla, že prídeme za nimi do miestnosti kde sa chystajú. Prechádzali sme po troch dlhých chodbách až sme sa tam ocitli. SBS kári zaklopali a samozrejme Harry otvoril. Keď ma zbadal rýchlo mi dal pusu, pozdravil Amy a pozval nás dnu.
,,Za päť minút odchádzame zatiaľ sa usaďte." povedal mi Harry a ja som si spolu s Amy poslušne sadla na gauč.Zrazu sa otvorili dvere a v nich stál Zayn. Keď ho Amy uvidela rýchli sa za ním rozbehla a objala ho. Boli spolu naozaj zlatí. Už už si dali bozk keď Louis vybehol z ich kúpelne a zakričal že  je už hotový. Všetci ostatní pribehli a vyrazili sme. Keď sme sa ja a Amy usadili na našich ViP miestach, začali hrať prvé tóny pesničky Summer Love.

Obrázok; Outffit Vicki

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára