30 dňový projekt

5.6.13

I and You = Forever -- Part 3

Ahojte baby tak tu je sľubovaná čast. Druhá dnes :-) Teraz budem tak skákať v časových úsekoch pretože sa mi zdá blbé všetko to opisovať.A prosím aspoň jeden koment. Takže enjoy it!

Ráno som skoro vstala. Všetci ešte spali a tak som zamierila do kúpeľne, v pohode sa osprchovať. Pomaly som vošla do sprchy a ponorila sa do myšlienok o dnešnom dni.Keď som sa osprchovala, dorazila do kúpeľne Amy a umyla si zuby. Vôbec má nepozdravila, tak som ju ignorovala tiež. Nechcem sa s ňou hádať, pretože by sa ako ju poznám urazila a na ten koncert by som išla sama.
Čas rýchlo plynul a už sme raňajkovali. Samozrejme bez mám, ktoré ešte večer spomínali, že idú na prijímacie pohovory.
 ,,Prídu vraj až v noci'' oznámila som stále neprítomnej Amy. 
,,Skvelé'' zvolala, ,,môžeme ísť do mesta, niečo si na večer kúpiť.
Samozrejme som súhlasila. Do malej kabelky som si vzala mobil a peniaze.
Vyšli sme z hotela a privolali si taxík. Keďže sme to tu nepoznali len sme povedali, aby nás odviezol do nejakej dobrej reštaurácie, keďže nám akosi začalo škvŕkat v bruchu. Zastavili sme pri Nando's a dali si late a k tomu hamburger. Pri tom sme kecali ani neviem o čom.Zrazu niekto vtrhol cez dvere s kapucňou na hlave priamo k nám. Prvé čo mi napadlo bolo, že je to nejaký uchýl ale to som radšej z hlavy vypustila. Sadol si vedľa Amy a stále bol ticho. Ona to však asi už nevydržala a vtom sa ozvala;
 ,,Kto si?''
Ten Chalan zrazu zdvihol hlavu a pozrel sa priamo na mňa. Keď som však zistila kto to je skoro som tam,na mieste skolabovala. Bol to Zayn Malik. Obe sme sa naňho s údivom pozerali a mlčali.
 ,,Naozaj sa ospravedlňujem, ale nahánali ma papparazzi a tak som utekal sem. Ako vidíte všetko je obsadené a len vy ste tu mali voľné.'' 
Po jeho monológu vstal a odkracal preč. 
,,Tak a toto čo bolo?'' opitala sa ma a potom si stále niečo mrmlala. Keď sme už mierili do hotela spolu sme sa zhodli na tom, že nakupovať už nepôjdeme.V hoteli som stále nemohla prestať myslieť na to, čo sa stalo v Nando's. Mysľou som bola úpne neprítomna.,,O dve hodiny odchádzame na ten koncert Vicki!'' volala na mňa Amy keď som sa sprchovala. Lenivo som vyšla zo sprchy a obliekla si pripravené veci. Potom som sa namaľovala a odcupkala za Amy. 
Pred hotelom sme si odchytili najbližší taxík a pokojne sedeli. Zastavili sme až pri budove a pri v chode sme odovzdali vstupenky na koncert.

Kráčali sme po dlhej chodbe a nevedeli sme nájsť cestu do haly kde sa odohrá koncert. Ako sme tak po nej blúdili, zrazu sme začuli obrovský buchot. Nevedeli sme čo sa stalo, tak sme utekali pozrieť sa tam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára